
שלום רב, קניתי כרטיסי טיסה לקופנגגן באינטרנט של חברת נורבגיאן. זו חברה שאין לה נציגות בארץ. הכרטיס היה הלוך וחזור והטיסה הלוך בוטלה. לא הציעו לי שום חלופה. עדיין לא קיבלתי את הכסף עבור הטיסה שבוטלה. (הטיסה הייתה אמורה להיות ב 17.8.14) פניתי לחברה והם כל הזמן אומרים שיזכו אותי ולא עושים את זה. בנוסף הם סירבו לתת לי פיצוי . הם אמרו שהטיסה בוטלה עקב תקלה במטוס וזה לא בשליטתם ולכן הם לא חייבים לתת לי פיצוי מה אפשר לעשות במקרה הזה? תודה רבה מראש,
קטיה שלום,
על אף שמדובר בחברת תעופה זרה ניתן לתבוע אותה בבית המשפט בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה