שלום, לפני כחודשיים בוטלה לנו טיסה ממקסיקו סיטי למדריד מחברת "איבריה" בשל תקלה טכנית לטענתם. הוצעה לנו חלופה, בעיכוב של 8 שעות ו-3 קונקשנים במקום 2. בקונקשן האחרון, הזמן היה קצר מדי ולא הספקנו להגיע לצ'ק אין - כאשר הגענו אמרו לנו שהטיסה מלאה והמקומות לא שוריינו. הטעות היתה של חברת איבריה. במכתב שהצגנו להם, הם טענו שהם לא מפצים. העברנו את הלילה בשדה תעופה וחזרנו לארץ בעיכוב של 24 שעות. האם יש לנו עילה לפיצוי או תביעה?
על פניו, התשובה היא חיובית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה. אך בכל מקרה המלצתי היא פשוט לא לוותר ולא להרפות, להתקשר/ לשלוח מייל וכו`. עם זאת, חשוב לזכור שלעיתים זה לוקח גם זמן. תקציב לחברת התעופה תאריך יעד שעד אז אתה מצפה...
המשך תשובה