בתאריך 2.5, עם הגיענו לשדה התעופה בן-גוריון (בשעה 3:30 לפנות בוקר) לטיסת אל על לבלגיה התברר לנו להפעתנו שהטיסה בוטלה ללא שום התראה לנוסעים וזאת עקב מחסור בצוותים. לאחר המתנה של למעלה משעה באיזור הכרטוס של אל-על ולאחר דין ודברים הוצע לנו כרטיס חלופי לאמסטרדם תוך הבטחה שצוות הקרקע של אל-על באמסטרדם יקבל הודעה וינסה לארגן לנו הסעה לבלגיה. על סמך המלצה זו הסכמנו לטיסה החלופית. הטיסה לאמסטרדם יצאה גם היא באיחור של כשעתיים וחצי. שוב, עקב מחסור בצוותים. עם הגיענו לשדה התעופה באמסטרדם התברר לנו שצוות אל-על במקום לא קיבל שום הודעה מראש ואנו צריכים למצוא פתרון הגעה לבלגיה בעצמנו. מדובר על משפחה עם 4 ילדים, מתוכם שני פעוטות ו-7 מזוודות ועוד תיקי יד, ללא מזון כשר בנמצא וכמובן ללא מזון בלי גלוטן כפי שנדרש לאחת מבנותי. נאלצתי לרכוש על חשבוני כרטיסי נסיעה ברכבת לבלגיה לכל המשפחה וכן לשלם בעבור שתי מוניות בהעדר מונית גדולה להגעה למקום מגורי. כשפניתי לאלעל בדרישה לפיצוי תשובתם היתה שבשל עיצומי הטייסים ומכיוון שהנוסעים הועברו לטיסות חלופיות והודעות הועברו מבעוד מועד טיסה זו אינה מזכה בפיצוי ולכן הם יבחנו בלבד האם להשתתף בהוצאות הישירות שנגרמו לי (מדובר בערך ב-350 יורו) אדגיש שהודעה לא נמסרה לי לא במייל, לא בטלפון ולא בשום צורה וכן שהסכמתי לטיסה חלופית ליעד אחר רק על סמך הבטחה לסיוע בהעברה לבלגיה. ידוע לי שלנוסעים אחרים בטיסה הוצע פיצוי נוסף. האם יש פה עילה לתביעה? תודה רבה
צור איתנו קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה