
טיסת פינאר מנתב"ג ביום 24.02.2015 נדחתה משעה 0120 לשעה 1100 עקב המראה מאוחרת מהלסינקי ואי מוכנות המטוס עד שעת ההמראה המתוכננת מנתב"ג וסגירת השדה. האם יש זכאות לפיצוי. תודה
באופן תאורתי קיימת זכאות לפיצוי כספי. יחד עם זאת, צריך להבין מדוע הטיסה מהלסינקי המריאה באיחור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום אינו עוסק בשאלה מסוג זה, מתנצל. שאלתך מתאימה יותר לפורום צרכנות/ פורום תביעות קטנות משום שמדובר בתנאי הסכם / תנאי הכרטיס עליו הסכמתם כאשר ביצעתם את העסקה. יצחק מימון, עו"ד מנהל הפורום...
המשך תשובה