היי, אני מעוניין לשלוח מכתב תלונה לגבי עיכוב בהחזר המזוודה שלי. קיבלתי אותה עם שליח לביתי אחרי יומיים וחצי מהטיסה שלי. המזוודה הגיעה מבולגנת לגמרי, חלק מחפצי חסרים וכל מה שקניתי שבור ומנופץ לחתיכות קטנות. עושה רושם שהמזוודה עוכבה במטרה למצוא משהו מסויים (לדוגמה היה פסל גדול לגינה שנופץ לרסיסים). וכאילו זה לא מספיק -השליח לא רצה להביא את המזוודה עד הבית מאחר ויש מדרגות. כשביקשתי ממנו לא לדפוק את המזוודה על המדרגות (גרר בחוזקה ואם יש משהו שלא נשבר מהבדיקות כנראה נשבר מהשליח) צעק לי בזלזול שאם אני רוצה שאבוא להרים בעצמי את המזוודה. הזלזול של חברת התעופה נראה לאורך כל הדרך...מבקש לדעת האם יש לי קייס להתלונן?! ושאלה נוספת - למי עלי לשלוח את התלונה פרט להנהלת חברת התעופה?
הפורום עוסק אך ורק בביטולים או עיכובים חד צדדים שנעשו על ידי חברות התעופה בהתאם לחוק שירותי תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החביל...
המשך תשובה