
שלום רב עו"ד רוטבאום. הטיסה שלי התאחרה ב4 שעות עקב תקלה טכנית, לאחר מכן המראנו, טסנו שעתיים, התגלתה שוב תקלה, חזרנו את הדרך שעתיים וחיכינו עוד 4 שעות לטיסה חדשה. סה"כ עיכוב של כ 12 שעות. אלעל מציעה פיצוי של 200$ לנוסע, ועל פי חוק שירותי התעופה נראה כי מגיע פיצוי של כ 3000 ש"ח לנוסע. האם יש טעם לתבוע את אלעל על מנת לקבל את הסכום במלואו או שמא זה שטח אפור ונחשב ככוח עליון? תודה!
קשה מאד להשיב על כך משום שלא ידוע מה הייתה התקלה שהתגלתה.
ככלל, תקלה טכנית שהתגלתה במטוס אינה פוטרת את המוביל האווירי מפיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המדובר בייעוץ פרטני משום שיש לעמוד במדויק על השתלשלות האירועים והתשובות שקיבלתם מהגורמים השונים. על פניו אכן קמה לכם זכאות לפיצוי בהתאם למספר סוגים של פיצויים בהתאם לחוק התעופה. ...
המשך תשובה