היינו אמורים לחזור ארצה מוורשה ב 5.2 בשעה 22.00 בטיסה ישירה עם חברת אלעל הטיסה בוטלה בגלל בשביתה והעיצומים של הטייסים. הסוכנת מצאה לנו טיסה חלופית ישירה עם אל על ליום שני 6.2 לשעה 10.00 בבוקר . בשעה 07.00 בבוקר הטיסה שוב בוטלה.( כמובן שאנחנו כבר מוכנים ומזוודות ארוזות). הוצעה אלטרנטיבה... טיסה לאמסטרדם עם חברת לוט וטיסת המשך עם חברת אלעל לישראל... וגם טיסה זו בוטלה לאחר כמה שעות... לבסוף נמצאה טיסה עם swiss לציריך. המתנה של כשעה והמשך מציריך לבן גוריון עם טיסה של swiss. ..כמובן שאנחנו שילמנו על טיסה ישירה. לכל הטיסות שבוטלו יש לנו בד"א כרטיסי טיסה. והחזרה לארץ ארכה כ 15 שעות במקום 3.5שעות טיסה... האם כדאי לפנות ישירות לחברת אל על או בתביעה על יד עו"ד???
שלום רב, על פניו במקרה זה הנכם זכאים לפיצוי בסך של 2,060 ש"ח כל אחד, מאחר ולמיטב ידיעתי שיבושי הטייסים לא היוו שביתה מוגנת. בברכה עו"ד אהוד פאי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה