
שלום. טיסה ישירה של אמי מתל אביב לבוסטון בוטלה וכחלופה היא הועלתה לטיסה עם קונקשן במינכן (5 שעות המתנה במינכן). הטיסה החדשה יצאה 7 שעות לאחר הטיסה המקורית והנחיתה בבוסטון הייתה מעל 12 שעות מהטיסה המקורית. חברת התעופה מימנה לאמי מלון בתל אביב (בעיכוב בישראל) הסעה משדה התעופה למלון וחזור ומזון בארץ. סירבה לממן מזון בקונקשן). האם מגיע לאמי פיצוי נוסף מעבר למה שקיבלה? תודה רבה
שלום רב, ככל והאיחור בטיסה לא נבע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת התעופה, כגון תקלה טכנית נדירה, מזג אוויר סוער, וכיו"ב, הנכם זכאים לקבל במקרה זה פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה