
שלום רב, היום בבוקר ראיתי באתר של ארקיע שיש טיסה ברבע לעשר משדה דב לאילת והיא מלאה. הגעתי לשדה על מנת להירשם על בסיס מקום פנוי- שזה דבר ידוע יקירה השגרה. להפתעתי, התשובה שקיבלתי היא שאי אפשר כי זו טיסה שכורה לקבוצה בלבד. כך שאם לא יגיע מישהו מהקבוצה, עדיין לא אוכל לעלות עליה! בשיחה עם ארקיע אמרו לי שלפעמים הם חוכרים טיסה. האם מותר להם?
שלום רב ותודה על פנייתכם. פורום זה עוסק אך ורק בהליכים מול חברות תעופה לקבלת פיצוי בגין ביטול או עיכוב טיסות. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן להשיב על שאלה כאשר מדובר בטיסה עתידית אשר עדיין לא המריאה. עם זאת, לכל חברת תעופה המבצעת טיסות מישראל ואל ישראל, יש נציגים לקבלת כתבי בי דין אשר לכתובת שלהם מגישים את התביעה כנגד חברת התעופה. ...
המשך תשובה