שלום חזרתי לארץ בטיסות אל על לפני יומיים. אספתי את המזוודה הקשיחה שלי והעמסתי אותה כל הרכב. רק בבית גיליתי שהמזוודה שבורה באחת הפינות (היא הייתה שלמה והנזק קרה בזמן שהמזוודה הייתה ברשות אל על). מייד יצרתי קשר עם החברה ודיווחתי להם אבל נאמר לי שהיה עלי לדווח על כך לפני יצירתי משדה התעופה ומכיוון שלא עשיתי זאת הפיצוי שהם יכולים לתת לי מוגבל ל-100 שקל. בדקתי באינטרנט לגבי החוקים והאמנות בנושא ולא נאמר שום דבר כזה. נאמר רק שאם יצאת משדה התעופה יש לדווח על הנזק תוך 7 ימים, כפי שעשיתי, אך לא היה אזכור למדיניות מאה השקלים. המחדל הוא שלהם והמזוודה לא ניזוקה אצלי. האם מה שהם עושים חוקי? האם יש דרך לחייב אותם לשלם לי מחיר מלא של מזוודה חדשה? תודה גיא
שלום רב. חובת הדיווח על נזק הנה בתוך 7 ימים ממועד קבלת המזוודה, אך אם קיבלת אותה חזרה בשדה התעופה, אני סבור כי אכן היה עליך לדווח על הנזק עוד בשדה התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה