
שלום רב, טיסה בוויז אייר היתה אמורה לצאת מישראל בשעה 22.20, כשהגענו לשדה ראינו על לוח הטיסות כי יש עיכוב, בסופו של דבר המראנו בשעה 1.30 בלילה, איחור של 3 שעות ועשר דק' מהמועד המתוכנן, עכב האיחור לא ישנו בלילה וזה "דפק" לנו את היום הראשון לטיול, האם יש זכאות לפיצוי על האיחור?
שלום רב ותודה כל פנייתכם. ככל והעיכוב נגרם לא בשל נסיבות מיוחדות, ובהנחה והוא מעל 3 שעות, נראה כי תהיו זכאים לקבלת פיצוי לפי התקנות האירופאיות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פניו אכן נראה כי ניתן לתבוע את חברת התעופה, עם זאת, המדובר בייעוץ פרטני משום שיש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים. אתם מוזמנים לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס האישי שלי בלשונית "ייעוץ אישי"....
המשך תשובה