הזמנתי טיסה פנימית בתוך פולין בחברת 'לוט' (lot) הפולנית. בבואנו לשד"ת נאמר לנו כי הטיסה מאחרת בשעה ועשר דקות ושנחזור מאוחר יותר. כעבור כשעה שמנו לב שהטיסה כבר המריאה, וכי זו היתה טעות של הפקיד. לאחר דו"ד אורך בשד"ת קיבלנו טיסה חליפית למחרת ע"ב מקום פנוי. בבוקר נדע לנו כי אכן יש לנו מקום פנוי וטסנו בטיסה זו. כל הסיפור הזה גרם לנו ל'בזבז' כחצי יום על ריק במהלך הטיול של ארבעת הימים, ולשינוי תוכניות מהרגע להרגע, בנוסף לאי הוודאות וכו'. בפניתנו לחברה הוצע לנו פיצוי של 5,000 מיילים (שווה ערך ל67$ בערך) האם ישנה עילה לתביעה לפיצוי משמעותי יותר?
שלום רב. לעניות דעתי לא תהיו זכאים לפיצוי במקרה זה על פי החוק בישראל, מאחר והטיסה לא נחתה או המריאה מישראל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יגאל היקר שלום, לצערי, חוסר תשומת הלב פועל לרעתך במקרה זה. על אף אחריותם על סוכנויות הנסיעות וחברות התעופה השונות לעדכן את הנוסע בשינוי מועד הטיסה. נראה כי הם אכן הודיעו לך על השינוי. באמת מקרה מצע...
המשך תשובה