
ביצעתי צ'יק אין ופספסתי הטיסה.מבנגקוק לישראל בחברת התעופה אוזבקיסטן איירלין. קיבלתי מזוודה שאינה שייכת לי.האם אני זכאית לפיצוי בגין עוגמת נפש?
שלום רב ותודה על פנייתך. ככל והחמצת הטיסה נבעה בשל נסיבות שהיו קשורות אל חברת התעופה, ולא בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה, נראה כי תהיו זכאים לקבל פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם למתואר, ככל הנראה אכן קמה לך זכאות לפיצוי. סיבת הביטול בהתאם למה שאתה מתאר אינה עולה לכדי קבלת פטור מפיצוי הנוסע של חברת התעופה. כמו כן, השואל קיבל ייעוץ אישי בנושא. ...
המשך תשובה