
המראה באיחור של שעה וחצי מבאזל, גרר פיספוס קונקשן באיסטנבול, והעברה לטיסה יום למחרת, ולעיכוב בן 15 שעות יחסית לזמן הגעה מתוכנן
שלום רב. ככל והעיכוב בטיסה לא נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חב' התעופה, נראה שתהיו זכאים לפיצוי. ליעוץ נוסף בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אלי בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פניו אכן נראה כי ניתן לתבוע את חברת התעופה, עם זאת, המדובר בייעוץ פרטני משום שיש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים. אתם מוזמנים לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס האישי שלי בלשונית "ייעוץ אישי"....
המשך תשובה