שלום, בחודש אפריל האחרון היינו צריכים לחזור לישראל מטיול בגואטמלה. היה בידנו כרטיס טיסה של לופטהנזה מהעיר יוסטון בארה" לפרנקפורט ומשם בטיסת המשך לישראל. הטיסה מיוסטון בוטלה עקב טענה של נציג חברת התעופה, שיש תקלה טכנית במצבר המטוס ואין להם חלקי חילוף זמינים. עקב כך נאלצנו להעביר את הלילה במלון (ניתן ע"י לופטהנזה) ורק למחרת היום מצאו לנו טיסה חלופית דרך בוסטון, מינכן ותל אביב. הגענו לת"א באיחור של 24 שעות. משמעות האיחור היתה הפסד של יום עבודה עם כל הכרוך בכך. שאלה: האם אנחנו זכאים לפיצוי בגין הפסד (ניתן להוכחה) שנגרם בגין איחור זה. אודה לעצתך בנדון. בברכה, שמשון יחיעם
שמשון שלום,
נא צור איתי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה