
שלום רב, רכשתי טיסה וביטלתי לאחר כשבוע לפי חוק הגנת הצרכן. בסוכנות מסרו לי שיחזירו לי את כל הכסף מלבד 100 ש"ח שהם דמי הביטול. השאלה שלי היא האם אמורים להחזיר לי את כל הסכום ששילמתי בשקלים פחות 100 ש"ח או שמבצעים המרה לפי שער $ (המקורי או החדש) ואז קובעים את גובה ההחזר?
הסוכן אמור להשיב לך את הסכום המדויק ששילמת עבור הכרטיס בניקוי של 100 ש"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה