באוגוסט 2012 אנו רכשנו כרטיסים באירוסוויט דרך דיזנהאוז. הסוכנת אמרה לנו שהכרטיס חזרה (למרץ 2013) לא שמיש, מאחר והחברה ביטלה את טיסותיה חזרה מדלהי, אך שאין מה לדאוג כי החברה נותנת טיסות חלופיות עם חברות אחרות. בתחילת ינואר 2013 פנינו במייל לסוכנות כדי לוודא שדואגים לנו לכרטיס חזרה. במשך שלושה שבועות לא זכינו לכל תגובה, למרות מיילים חוזרים ונשנים מצידנו, ולבסוף נמסר שהכרטיס הלך כי אירוסיוויט פשטה את הרגל. אנו מבינים שאין לסוכנות אחריות על פשיטת רגל, אבל האם אין בסיס לתבוע פיצוי על שני דברים: 1. כשהסוכנת מכרה לנו את הכרטיס הוא כבר לא היה תקף (הובטח שזו לא בעיה אבל זו הסתברה כבעיה). 2. ההתעלמות מפניותינו גרמה לנו נזק כספי נוסף כי בגללה רכשנו כרטיס בעיכוב של שלושה שבועות (מה שמשמעותו כרטיס יקר הרבה יותר), וכן גרמה לנו עוגמת נפש ואובדן הנאה. האם ניתן לתבוע על טיפול לקוי/רשלני שגרם לנזק כספי ולעוגמת נפש? תודה רבה מראש עדן ושירי
עדן שלום,
חברת אירוסוויט הגישה בקשה לפירוק. לכן, אין את מי לתבוע עבור הנזקים.
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריה היקר שלום, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפ...
המשך תשובה