היי, בעלי ואני היינו בטיול בארצות הברית, כשבע-שמונה שעות לפני הטיסה קיבלנו מייל מחברת התעופה אייר פראנס שהטיסה מארה"ב לפריז מבוטלת ללא מידע נוסף. הייתה לנו גם טיסת המשך מפריז לישראל גם כן של אייר פראנס שרכשנו כהזמנה אחת. התקשרו לאייר פראנס ואלו מצאו לנו טיסה אחרת יום למחרת כך שהגענו כ-26 שעות לאחר שעת היעד לישראל, הפסדנו עוד יום עבודה וכמובן היינו צריכים לכלכל את עצמנו עוד יום בארה"ב (מלון, אוכל וכו'). אשמח לדעת מה הזכויות שלנו במקרה הזה ומה הדרך הנכונה ביותר לדרוש אותן. תודה מראש
שלום רב. ככל והטיסה לא בוטלה בשל נסיבות מיוחדות כגון: שביתה/תנאי מזג אוויר וכיו"ב, נראה שתהיו זכאים לקבל פיצוי מחברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה