
הייתי צריכה לטוס בחברת אוזבקיסטאן להודו מתל אביב, היתה לי בעיה בויזה לכן לא אחפשרו לי לטוס. לכן ביטלתי את כל הכרטיס הלוך ושוב... עם קונקשן. מיד הודעתי לסוכן ולחברה וביקשתי החזר. מגיע לי החזר על הטיסה כי חברת התעופה והסוכן כרגע מתעלמים ממני?
שלום רב. לעניות דעתי אין מקום לדרוש פיצוי/החזר מחברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי חני, על אף הפירוט המורחב, עדיין חסרים לי פרטים מהותיים לגבי הטיסות והשתלשלות האירועים, כך גם לגבי התנהלות חברת התעופה וסוכנות התיירות. חשוב להבין פרטים נוספים לגבי טיסת ההלוך המקורית שבוטלה. ...
המשך תשובה