
הייתי צריכה לטוס בחברת אוזבקיסטאן להודו מתל אביב, היתה לי בעיה בויזה לכן לא אחפשרו לי לטוס. לכן ביטלתי את כל הכרטיס הלוך ושוב... עם קונקשן. מיד הודעתי לסוכן ולחברה וביקשתי החזר. מגיע לי החזר על הטיסה כי חברת התעופה והסוכן כרגע מתעלמים ממני?
שלום רב. לעניות דעתי אין מקום לדרוש פיצוי/החזר מחברת התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המקרה שלך מאוד הרגיז אותי, כי בסופו של דבר הטיסה המקורית שלך אכן יצאה לפועל. ראשית, הייתי פונה לחברת התעופה ומסביר בפנייה מסודרת את כל השתלשלות האירועים, ומבקש את ההפרש שבין הכרטיסים. בנוסף, הייתי מבק...
המשך תשובה