
שלום, אשמח לעזרה - אקצר לנקודות ראשיות סיפור ארוך: טסתי עם כלבי בבטן המטוס עם ארקיע, בנחיתה גיליתי שמשהו קרה לכלוב במהלך הטיסה והכלב נחת כשהראש שלו תקוע בחוץ ומדמם. ארקיע טוענים שהכלב כירסם את הכלוב, אני טוענת שזה לא הגיוני - מדובר בכלב בן 10.5 שלא יכול אפילו לאכול חטיף קר מדי, כלב מאולף שאיתי כבר 10 שנים שקיבל כדורי הרגעה לפני הטיסה (כדורים שלקח כבר בטיסה קודמת) וטס בכלוב חדש לחלוטין של חברת סקודו שנחשבת בעל שם עולמי. הבעיה המרכזית מבחינת ארקיע היא שהם שכחו להחתים אותי על טופס הסרת אחריות, טופס שבטיסה הקודמת החתימו אותי עליו. מה ניתן לעשות?
שלום רב ותודה על פנייתך. יחד עם זאת, פורום זה עוסק במימוש זכויות נוסעים במקרים של עיכובי וביטולי טיסות, ולכן לא נוכל להשיב לשאלתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה