
שלום רב, הטיסה שלנו מתל אביב לסן פרנסיסקו התעכבה בכ 24 שעות בעקבות פספוס של ספק שלא טען מספיק אוכל. היינו מיד לפני המראה בשעה 01:30 בלילה, והמטוס לא יכל להמריא בגלל עוצר המראות החל משעה 2 לפנות בבוקר. יונייטד טוענים שזה לא באשמתם ומסרבים לתת כל פיצוי הולם. האם מדובר בנסיבות מיוחדות? תודה רבה
שלום רב. על מנת שחברת התעופה תהיה פטורה מתשלום פיצוי בשל ביטול/עיכוב הטיסה, עליה להוכיח שהסיבה לכך נבעה בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה. הגדרה לנסיבות מיוחדות אין בחוק וזה מונח שנתון לפרשנות. יחד עם זאת, במסגרת פסקי דין רבים נקבע - כי יש לתת למונח פרשנות מצמצמת, כגון רק במקרים של - מזג אוויר סוער, מצב חירום וכו'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה