טיסה מהודו לנתב"ג התבטלה מסיבות טכניות, והוצע לי לחזור בטיסה שיצאה יומיים מאוחר יותר. נאלצתי לקנות כרטיס חדש בחברה אחרת על חשבוני. אפשר לתבוע פיצויים על עוגמת נפש?
שלום רב ותודה על פנייתך. זכאותך לפיצוי תלויה בנסיבות שגרמו לביטול הטיסה. ככל ולא היה מדובר בנסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חברת העכופה, נראה שתהיה זכאי לקבלת פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה