שלום רב, פספסתי קונקשן בטורקיה עקב עיכוב בטיסה מישראל לטורקיה. קיבלתי מלון וסידרו לי טיסה ליעד שלי, אך דרך קונקשן נוסף דרך מדינה אחרת ביום למחרת (זה הכי טוב שהם מצאו). בסופו של דבר הגעתי ליעד באיחור של למעלה מ-24 שעות. בבירור לפיצוי מול החברה נמסר כי עיכוב בטיסה מישראל לטורקיה נגרם מפגיעת ציפור. האם אני זכאי לפיצוי לפי החוק אליו משתייכת טורקיש איירלנס? ולפי החוק הישראלי? האם ניתן לדרוש הוכחה או דוח אירוע? שמאשש שאכן היה מדובר בפגיעת ציפור והם לא משקרים או מתבלבלים? תודה
שלום רב. רק אם חברת התעופה תצליח להוכיח כי העיכוב בטיסה נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטה, היא עשויה להיות פטורה מתשלום פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה