שלום טסנו באוסטריאן איירליינס היינו 3 אנשים בטיסה והזמנו אוכל כשר שלשה ימים קודם הטיסה והיה רשום בהזמנה שאושר לנו אוכל כשר גם הם ראו שהוזמן ובכל זאת לא היה לנו כשר בטיסת חזור מוינה לישראל רק לאחד מבינינו הביאו ואמרו שבטעות נתנו את המנות שלנו לאחרים ביקשו להתנצל וזהו האם אני יכול לבקש פיצויים?
הפורום עוסק אך ורק בביטולים או עיכובים חד צדדים מצד חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החביל...
המשך תשובה