הי, בקיץ האחרון אני ומשפחתי טסנו לכרתים לחבילת נופש הכול כלול, רציתי לדעת לגבי מקרה שקרה לנו: כמה שעות לפני הטיסה קיבלנו הודעה שהטיסה תאוחר בשעתיים כי צריך להחליף דגם של המטוס (?) האיחור לא פגע יותר מדי כי הטיסה הייתה מוקדמת ועדיין הגענו באור יום, אבל כתוצאה משינוי הדגם היו שינויים במושבים והיינו צריכים להתפצל חמישה אנשים, שלושה קטינים(!) ולא לשבת ביחד, מה שהעיק מאוד בזמן הטיסה... יש כאן אפשרות לקבל על כך פיצויים?
שלום רב. לעניות דעתי במקרה שתיארת לא תהיו זכאים לפיצוי, או לפחות לפיצוי אשר יצדיק את הטרחה בהגשת תביעה ובהגעה לדיון בבית משפט. ייתכן וכדאי לכם לפנות לחברה ולבקש פיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה