
בעת כוונה לתבוע פיצוי על פי החוק האירופאי חברת תעופה אירופית הטסה לישראל, האם צריך לתבוע באירופה, או שניתן להגיש את התביעה גם בבית במשפט לתביעות קטנות לצורך זה, בישראל? כמו כן האם יש צורך בתוספות מיוחדות כלשהן, למשל היתר הוצאה מחוץ לתחום, או רק בכתב התביעה? תודה
שלום רב. תביעה מכוח התקנות האירופיות ניתן להגיש באירופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה