
טיסתי מברלין לתל אביב התעכבה אתמול למשך 8 שעות. שמעתי מחברים שמגיע לי פיצוי כספי מחברת התעופה. אילו זכויות יש לי על פי חוק שירותי תעופה, וכיצד עלי לפעול כדי לקבל את הפיצוי?

היי ליאור, ראשית יש לקבל קצת יותר פרטים מדוע הטיסה התעכבה וכיצד חברת התעופה התנהלה במקרה שלך מבחינת שירותי הסיוע וההטבות המגיעות לך עפ"י החוק.
בגדול, אכן ניתן לקבל פיצוי כאשר טיסה מתבטלת או ממריאה באיחור העולה על 8 שעות. ישנם מספר סוגים של פיצויים שאתה יכול לקבל, הכל תלוי בהתנהלות חברת התעופה.
אתה יותר ממוזמן ליצור עמי קשר לשיחה טלפונית, ממש כאן דרך הכרטיס שלי, על מנת שאקבל יותר פרטים ואוכל לענות לך באופן מקצועי יותר.
כמובן שאייעץ לך באהבה אם זה לא ברור.
יצחק מימון, עו"ד, מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כן, משום שאלו התנאים של העסקה שביצעת. אתה יכול לנסות לדבר לליבם ולקבל אישור חריג. אבל אתה מבקש שינוי בתכנית הטיול מבחינת החזרה ארצה. מניח שידעת זאת מראש כאשר הסכמת לעסקה . אולי יש איזה סעיף חריג בתקנו...
המשך תשובה