
שלום רב, הזמנתי באינטרנט דרך איסתא חבילת נופש לבורגס לפני שארע הפיגוע. לא היה אישור לחבילה כמה ימים. לאחר הפיגוע, רציתי לבטל אך לפתע קיבלתי אישור מהיר מאד. בשיחה עם הנציג ביקשתי להחליף יעד או לבטל אך איסתא לא נתנו לי לבטל. כמו כן גיליתי שדמי הביטול על סך 100שח שכתובים בתקנון שלהם לא תקפים לגביי משום מה. המצב שנוצר הוא שאני מוכרחה לטוס. אם לא די בכך, ביום הטיסה יש לי מבחן, והיום נודע לי שהטיסה הוקדמה כך שאני לא מספיקה לטיסה אפילו. אנשי המכירות לא באו לקראתי, הנציג טוען שהוא המנהל ולא עזר לי ולא העביר אותי הלאה. לאחר שיחת הסבר עם הנציג והתחננות לשינוי מועד- נתקלתי בסירוב. אני מתוסכלת. אני לא רוצה להרוס את התואר בשביל חופשה שולית בבורגס. אני רק רוצה להחליף יעד או לעבור טיסה או לשנות יום! אני מתחננת לעזרה! בבקשה.
שלום רב,
ממליצה לפנות בכתב אל הסוכנות ולתאר את השתלשלות העניינים כפי שתארת כאן בפנייתך בעיקר שימת הדגש צריכה להיות על היעד הבעייתי לנוכח הפיגוע.
בקשי לשנות היעד או לקבל זיכוי בו תעשי שימוש בעתיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גיא, אין הבדל בין חברת לואו קוסט לבין חברת תעופה אחרת, חוק שירותי תעופה חל במקרה שאתה מתאר. עם זאת, חסרים פרטים כגון מדוע חברת התעופה ביטלה את הטיסה, האם החזירו לכם את התשלום עבור כרטיסי הטיסה, ה...
המשך תשובה