
שלום, אני ואשתי חזרנו לפני כחודש בטיסת ישראייר מאילת לנתב"ג ולאכזבתנו גילינו כי הידית הנשלפת מתוך המזוודה (לא ידית הבד הקבועה) שבורה לגמרי. (כנראה אחד הסבלים משך אותה במקום את הידית הקבועה). פנינו מיד לנציגת ישראייר שרשמה את פנייתנו אך הדגישה כי לישראייר אין שום אחריות על כך. האם יכול להיות שנוסע מקבל כזו תשובה? האם זה שהם מציינים זאת זה אומר שכך זה צריך להיות וזה בסדר? האם האשמה הינה של עובדי רשות שדות התעופה ולא ישראייר? מי לעזאזל אמור לשאת באחריות והאם יש סיכוי לראות פיצוי? תודה מראש
שלום אריק, נשמח לקבל פרטי התקשרות עימך דרך אתר ישראייר, מאחר ויתכן כי פנייתך לא הגיעה לגורם הרלוונטי בחברה. תודה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, במקרה שאתה מתאר זה נראה כמו התנהלות קלוקלת של המעורבים. עם זאת חסרים לי פרטים נוספים על מנת להשיב לך באופן מקצועי יותר. על קצה המזלג, ככל הנראה צריך לתבוע את סוכן הנסיעות (שדרכו רכשת את החביל...
המשך תשובה