שלום, רכשנו כרטיסים לתאילנד ממונה טורס. אחרי כמה זמן ראיתי שיש בעיות בארוסויט. התחלתי להתקשר לחברה נאמר לי שהכל בסדר עם הטיסה. עד היום האחרון לא אמרו את האמת שהחברה הולכת לפשוט רגל. יום לפני הטיסה שארזנו ראיתי באינטרנט וגם נציגי ארוסויט אמרו שהטיסה בוטלה. התקשרתי להגיד למונה טורס אמרו אין בעיה נחזיר את הכסף. אנחנו מתקשרים לשם כל יום ואף אחד לא רוצה לדבר איתנו עכשיו גם אמרו שלא נקבלכלום כי החברה בסוף פשטה רגל! מה ניתן לעשות בעניין???? תודה מראש.
לצערי, לא ניתן לעשות דבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב היקר שלום, ראשית, לפי מה שאתר מתאר הסעיף הרלוונטי הינו סעיף 5(ב) לחוק שירותי תעופה באשר לסירוב להטיס נוסע בטיסה. שנית, ישנם לא מעט פסקי דין דומים למקרה שלך. יש לבדוק האם חברת התעופה בחרה להטיס...
המשך תשובה