
ביום 22.4.13 הייתי אמור לחזור לארץ מורשה בטיסת אל על שבוטלה בנלל השביתה. היות והייתי חייב לחזור לארץ באותו יום בגלל התחייבות עסקית, שילמתי עבור כרטיס ב Air Baltic וחזרתי לארץ באותו היום. הסכום ששילמתי עבור הטיסה בכיוון אחד ורשה ריגה תל אביב עבורי ועבור אשתי הוא $ 727 וזהו הנזק הישיר בלבד ללא נזקים עקיפים. האם חברת אל על לא חייבת לפצותני כי הרי היא שהכריזה שביתה ואינה יכולה לטעון לכח עליון שלא איפשר לה לעמוד בהתחייבותה ??
עניתי לך בפורום פרקליטי IL.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיכוב בהמראת טיסה בין 5-8 שעות הנוסעים זכאים לשירותי סיוע (מזון ושתייה, תקשורת ואף לשירותי לינה תלוי אם מדובר בעיכוב בלילה), בנוסף חברת התעופה חייבת להציע לכם את השבת התמורה או בחירת כרטיס טיסה חלופי...
המשך תשובה