
שלום, ביוני 2016 טיסת איזי ג'ט לברלין בוטלה וטסנו רק יום למחרת. מעבר לחופשה שהתקצרה ל3 ימים,לינה במלון שבוטלה, יום חופש מהעבודה ועוד אנו מחכים מעל שנה לפיצוי כאשר איזי ג'ט טוענים במיילים כי הפיצוי המינמלי יעבור אך מעל שנה לא מעבירים. במידה וברצוננו לתבוע גם על העיכוב בתשלום וגם על כל המקרה האם עלינו לתבוע אותם ישירות? והיכן? או הסוכנות נסיעות אשר דרכה נרכש הכרטיס?
שלום רב ותודה על פנייתך. על מנת להתייחס לשאלתך, עלי לדעת פרטים נוספים באשר לטיסה. נא ציין בפנייתך פרטי התקשרות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
055-4533141
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערן היקר שלום, לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה...
המשך תשובה