שלום רב! בעלי נולד באנגליה והתגורר שם עד גיל 20 (יחד עם כל משפחתו- אמו נולדה באנגליה והאב לא) .לפני מספר חודשים התחתנו כאן בארץ ורציתי לדעת האם יש לי דרך לקבל דרכון בריטי וגם האם הילדים שלנו יקבלו אוטומטית דרכון בריטי במקרה וייולדו בארץ ישראל. תודה רבה! שרה.
שלום שרה -
על בסיס הנתונים שאת סיפרת לי - יתכן שהילדים שלכם יקבלו אזרחות אבל את לא תהיה זכאית לקבל אזרחות.
כאשתו -תוכלי לקבל אישור שהייה בבריטינה כתושבת קבע ולאחר שהייה בפועל בבריטניה תוכלי לקבל מעמד של אזרחית.
בהלצחה,
דליה סקלאר, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורלי שלום, יש להוציא אשרת התיישבות. חלק מדרישות האשרה הוא להראות כי בשנה האחרונה הופקדו לבנק כספים בשווי של לפחות 18,600 ליש"ט. יש תנאים משפטיים, פיננסיים ודרישות גבוהות שהרשויות דורשות להוכיח. ...
המשך תשובה