יש לנו דירה באנגליה בצ'סטר שקיבלנו בירושה מסבתי. אחותי עוברת לגור שם ואנחנו רוצים להעביר אליה את הדירה. איך מבצעים את העברת הזכויות? האם זה חל כמו הדין העברי? או שצריך לנהוג לפי הדין האנגלי. ואיך בכלל הדין האנגלי עובד בנוגע להעברת דירה שהתקבלה בירושה בין 2 אחים.
יש לכם לפנות לעו"ד בריטי שמתמחה בדיני נדל"ן. כל התהליך הוא לפי הדין האנגלי.
אם אתם צריכים המלצה על עו"ד, אשמח לשלוח להם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום יוסי, אנחנו תמיד ממליצים לפנות למומחה שמכיר את החוק. ישנם תיקים שיכולים להיות מסובכים מאוד וטכניים מאוד. בהצלחה, דליה...
המשך תשובה