אבי נולד בעדן ועלה לארץ בגיל 7. כיום הוא בן 54 . הוא ויתר על האזרחות הבריטית כשזה היה תמורת העלייה לארץ. האם אני זכאית לקבל דרכון בריטי? איזה מסמכים אני צריכה להגיש לשגרירות? האם יש אפשרות להפוך את הדרכון הזה (של תושבי הקולוניות) לדרכון בריטי רגיל?
שלום - אם אבא שלך ויתר על הדרכון לצרוך קבלת אזרחות ישראלית זה יהיה מאוד קשר לחזור על הויתור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלי שלום, מן הנתונים עולה כי את זכאית לאזרחות בריטית. את מוזמנת ליצור קשר עם המשרד. בברכה, עו"ד דליה סקלאר...
המשך תשובה