אנחנו שני סטודנטים ישראלים לתואר שני בלונדון. אני התקבלתי גם לדוקטורט ואני מעוניין להתחתן עם בת זוגתי בלונדון אשר רוצה להשאר איתי ולמצוא עבודה. האם אנחנו עדיין צריכים להוציא ויזה מיוחדת בישראל למטרת חתונה או שישי פרוצדורה שונה לסטודנטים?
שלום- הוויזה למטרת חתונה כבר לא חובה, אבל תקחו בחשבון שלאחר החתונה יהיה אליכם להגיש בקשה לואיזה חדשה של מתלווה כדי לשנות מעמד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לאה שלום, במקרה המתואר לא ניתן להוריש את האזרחות. ככלל, לא ניתן להוריש אזרחות מדור לדור. הסבתא הורישה לאמא שמעולם לא חיה בבריטניה. במידה והאם הייתה חיה בבריטניה, ניתן היה להוריש את האזרחות...
המשך תשובה