היי, האם ייתכן מצב של חותמת שחורה במערכת של רשות ההגירה באנגליה, אבל ללא חתימה שחורה בדרכון(אלא חותמת רגילה של מעבר)? כלומר האם יכול להיות מצב שהעליתי חשד כלשהו בפני פקיד ההגירה שהעביר אותי אך חתם במערכת שלו חותמת שחורה לעתיד מבלי ליידע אותי ומבלי לסמן בדרכון שלי חותמת שחורה? תודה
נא לתקשר לקבל מידע נוסף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבי שלום, באתר רשות ההגירה בבריטניה (UKVI) נמצאת רשימת המסמכים הדרושים על מנת לחדש דרכון בריטי עם שם חדש. בנוסף, בכדי להכנס לארה"ב יש לוודא כי לא קיבלתם סירוב כניסה בעבר. בברכה, עו"ד דליה סק...
המשך תשובה