שלום, חידשנו בעבר לפני כ- 10 שנים דרכון בריטי ולא ביקשו מאיתנו כל מסמכים נוספים. הגשנו כעת בפעם השנייה בקשה לחידוש הדרכון (בימים האחרונים לתוקף שלו), חזרו אלינו בבקשה להמציא מחדש את כל המסמכים. מדוע? האם מדובר בשינוי מדיניות או שהסיבה לכך היא ששלחנו את הבקשה בסמוך למועד פקיעת התוקף ? האם ניתן להימנע מהמצאת כל המסמכים מחדש? תודה,
שלום,
איזה מסמכים מדובר? תתקשרי למשרד ונוכל בשמחה לעזור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד דליה סקלאר
055-4532736
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום דליה, אם שמם של הוריך לא כתוב על תעודת הלידה שלך, משמעות הדבר כי אין ביידך את הנוסח הארוך של תעודת הלידה. את יכולה להוציא דרך הרשויות הבריטיות תעות לידה בה כתוב את שם הורייך. בנוגע לילדייך, דינ...
המשך תשובה