שלום.אימי ברת רשות במשק חקלאי,לאחר מות אבי.בצו הירושה שהוצא יש לי חלק קטן[אני הבת]אימי לא הספיקה למנות אותי כבת ממשיכה[כעת אימי חולה וחסויה]עבדתי במשק כל חיי 25 שנים במספר.ביה"מש ביקש ממינהל מקרקעי ישראל עמדה לגביי מינויי.האם הם יתנגדו?
מירי שלום
מהפרטים המעטים שמסרת.אם המושב מסכים לקבל אותך כבת ממשיכה אין למנהל שום סיבה להתנגד.
בהצלחה!!!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לצורך מענה על שאלתך עלינו לבחון את המערכת ההסכמים מול הרשות ומה חוזה החכירה מאפשר לך לעשות בקרקע, לרבות הצורך בתשלום דמי הסכמה לרשות במסגרת העברת הזכויות. הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו ...
המשך תשובה