שלום, ברשותי שטח די גדול עליו בניתי את ביתי. השטח הוא בחכירה. כעת אני מעוניין להוסיף שתי יחידות דיור לבית. האחת צמודה לקומה התחתונה, והשניה מחוץ לבית, סמוך לבריכת השחייה. האם אצטרך לשלם למנהל המקרקעין עבור כל יחידה בנפרד? והאם ישנה דרך כלשהי בה לא אצטרך לשלם כלל? מה הדין בחכירה? תודה,
שלום רב
בכדי לתת לך תשובה מלומדת עלי ללמוד את הסכם החכירה שלך למול המנהל . לפיכך אני ממליץ בפניך להתקשר עמי לשם המצאת המסמכים ופגישת ייעוץ בהתאם. בכבוד רב
שמואל גייער,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ניתן באמצעות נסח טאבו ו/או רשות מקרקעי ישראל. תשומת הלב כי לא ניתן לקבל מידע אודות נכס ללא ייפוי כוח מטעם בעל הזכויות. הנך מוזמן/ת ליצו רקשר עם משרדנו ונשמח לסייע ולהרחיב. בברכ...
המשך תשובה