שלום, האם לצורך בניה על קרקע חכורה יש צורך באישור של מנהל מקרקעי ישראל, אפילו ששולם כבר היוון מתאים? תודה מראש.
עידן שלום רב,
כעיקרון נדרשת הסכמת המנהל אולם ייתכן והסכמה זו כבר ניתנה על פי חוזה החכירה משכך יש לבחון את החוזה ותנאיו לקבות בחינת זכויות הבניה המותרות בהתאם לתכניות החלות על המקרקעין.
הנך מוזמן ליצור עימנו קשר בטלפון שמצויין בעמוד שלי באתר נשמח להרחיב בנושא ולסייע.
בברכה,
מיכל ואקרט, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ככלל, ככל שהיו חובות ו/או חריגות בניה במקרקעין רשות מקרקעי ישראל הייתה מעכבת את החתימה על התוכניות. אולם, מן הראוי שהנושאים הללו ייבחנו ביתר שאת טרם רכישת המקרקעין על ידי עו"ד המתמחה בתחו...
המשך תשובה