האם יש משהו פרוצדורלי שצריך לעשות מול מינהל מקרקעי ישראל כשמדובר בעובדה שאני מעוניין למכור 50% מזכויות על נכס מסוים כשהוא מצוי בשלבים של פיתוח הקרקע? תודה.
שלום רב,
זה תלוי במספר קריטריונים כך למשל באם הנכס מהוון, מה התנאים בחוזה הפיתוח וכד'.
אנו מזמינים אותך לשיחת "זום" עם משרדנו ונשמח לסייע ולהרחיב בנושא.
בברכה,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ככלל, ככל שישנן חריגות בניה בקרקע לא ניתן לבצע כל דיספוזיציה, כגון בעלות/העברת זכויות, אולם אופן ההתמודדות משתנה ממקרה למקרה, משכך יש לבחון את המקרה הספציפי, אנו סברים כי ניתן למצוא עבורך...
המשך תשובה