שלום, בבעלותנו (אני ואשתי) בית דו משפחתי עם גינה. הבית בבעלותנו משנת 2007. הוא רשום במנהל מקרקעי ישראל. איך אנחנו מעבירים אותו לרישום בטאבו? תודה מראש

שלום רב,
ניתן לבצע עסקת לביצוע הקניית בעלות בטח אולם, ישנה חשיבות רבה להסתייע בעורכי דין הבקיאים בתחום על מנת שלא תחשפו לסיכון שבתשלומים שונים שלא יכולתם לצפותם.
הנך מוזמן/ת ליצור קשר עם משרדנו ונשמח לסייע ולהרחיב בעניין זה.
בברכה,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דמי החכירה השנתיים מחושבים לפי 1% או 3% בהתאם למה ששולם במועד ההקצאה המקורי. ככל שהנך מעוניין/ת לבצע הקניית בעלות יש להוון את הנכס והחישוב הוא בהתאם לגודל המקרקעין ייתכן ותהיה זכאי/ת להקני...
המשך תשובה