אשתי ירשה מחצית מגרש 337 מ"ר במגרש של 674 מ"ר עליו נבנה הבית בשנות החמישים. במהלך הליך המכירה הסתבר במדידה בשטח ע"י מודד, שהשטח של השכן הדו במגרש גדול ב - 19 מ"ר מהשטח שלה כלומר אצלו השטח 356 מ"ר ואצל אשתי השטח הוא 318 מ"ר וזאת מהסיבה שהבניין בשנות החמישים לא נבנה בדיוק באמצע המגרש . כתוצאה מכך ערך המגרש הופחת בסכום של כ - 250 אש"ח במכירה. השאלה היא האם ניתן לדרוש פיצוי מהשכן בדו על השטח שנוסף לו והסתבר רק כעת שזה המצב בשטח.

שלום רב,
הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו בטלפון ונשמח לסייע ולהרחיב בעניין זה.
בברכה,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, בהשגה על שומה להקניית בעלות אין אפשרות להשלים את העסקה במקביל לביצועה - אולם כן ניתן להגיש השגה לשלם את מלוא הסכום ו/או 75% אך לא ייחתם שטר מכר מקרקעי ישראל, אלא תינתן הודעת רשות מקרקעי יש...
המשך תשובה