שלום, בשטר מכר לאישור רמ"י, האם יכול לרשום שורה נוספת של שטח קרקע ל"צמידויות משותפות" המופיע "בצו רישום בית משותף" כתת חלקה "0" בנוסף לשורה של שטח קרקע של תת חלקה מס' "1" שלנו , לבית דו משפחתי צמוד קרקע.? הכוונה ל"שטר מכר" לאישור רמ"י להעברה לטאבו, לאחר התשלום להקניית הבעלות. ה"צמידויות משותפות" הם שטח קרקע 6 מ"ר המשותף לתת חלקה 1 ו-2. בתודה.

שלום רב,
אין צורך יש לרשום בשטר "כרשום בפנקסי המקרקעין".
הנך מוזמן/ת ליצור קשר עם משרדנו ונשמח לסייע ולהרחיב בשיחה טלפונית.
בכבוד רב וגמר חתימה טובה
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, את חוזה החכירה ניתן להוציא במשרדי רמ"י ו/או לשלוח הודעה באמצעות המערכת "רמ"י שלי" עם מספר תיק. הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו ונשמח לסייע בעניין. בכבוד רב, מיכל ואקרט עו"ד...
המשך תשובה