אני מעוניין לקנות מגרש לבנייה. בחוזה הפיתוח רשום שבגין העברת זכויות לפני סיום שלד ועד 5 שנים מתום הבנייה, חל קנס על בעל המגרש. בהנחה שימכור את המגרש וישלם קנס, והקונה שירכוש את המגרש ירצה למכור אותו כעבור שנה/ שנתיים מבלי לבנות את הבית, יצטרך גם הוא לשלם את הקנס בגין העברת זכויות?

שלום רב,
הסבירות שכן, אך יש לבחון את הוראות הסכם הפיתוח .
הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו ונשמח להרחיב אודות הנושא בשיחה טלפונית.
בכבוד רב,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ערכי הקרקע שונים בין אזור לאזור בהתאם לשווי השוק המשתנה ועל בסיס ערכי קרקע בעסקות זהות בכל אזור ואזור. אולם, אינני שמאית במקצועי ומשכך יש להפנות את שאלותיך לשמאי מקרקעין. הנני עומד...
המשך תשובה