שלום, אני עושה עסקת פיצול במגרש במנהל מקרקעי ישראל. נאמר לי שיהא עלי לדווח על העסקה לרשויות המס. מה המשמעות: מי הקונה? מי המוכר? מה שווי העסקה? תודה

שלום רב,
אכן ישנה חובה לדווח למיסוי מקרקעין אודות ביצוע העסקה והמגרשים החדשים שנוצרו.
הנך מוזמנ/ת ליצור קשר עם משרדנו ונשמח לסייע ולהרחיב בעניין זה.
בכבוד רב,
עו״ד ואקרט מיכל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אכן, המדינה רשאית להםקיע קרקעות לצרכי ציבור בהתאם לפקודת הקרקעות (רכישה לצרכי ציבור). כמובן, שיש לבחון כל מקרה לגופו. נשמח לסייע בעניין ולהרחיב בשיחה טלפונית למשרדנו המספר שלי נמצא...
המשך תשובה