כיום יש בית בנחלה שנבנה בשנת 95' בשטח של 250 מ"ר עיקרי (שולמו 90 מ"ר דמי היתר למנהל עבור תוספת בניה) ו64 מ"ר שירות. בבואי לבנות בית שני בנחלה אני שמתי לב שאני לא רואה כל תשלום עבור ה64 מ"ר שטח שירות שנבנו בשנת 95' (זה הופיע בגרמושקה ובהגשה). את צופה שיבקשו ממני לשלם עבור שטח זה? תודה!

שלום רב,
שאלה מצוינת לא הייתי מציעה לך לפנות בשלב זה לרמ"י בלי לבחון באם התוספת אושרה על ידי רמ"י אם לאו ולבחון מהן האפשרויות שיש בידך להימנע מקנסות.
הנך מוזמן ליצור קשר טלפוני עם משרדנו בטל 053-6112800 ונשמח לסייע ולהרחיב בעניין.
בכבוד רב,
ואקרט מיכל עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, משמעות השלמת עסקת הקניית הבעלות ו/או שדרוג החכירה הינה שחרורו של החוכר מהנהל ובכך הופך בעלים עצמאי על המקרקעין. חד משמעית, רשות מקרקעי ישראל ומוסד התכנון הינן שתי רשויות שונות ואין האח...
המשך תשובה