שלום , אני צריך לכל דרגת רישוי שאני מבקש למסור מידע מנאירולוג למכון הרפואי , לפני יומיים קיבלתי טלפון ממשרד הרישוי להמציא אישור רפואי ממוחשב למכון הרפואי, אני רציתי לדעת מה זה אומר , העם זה במקום המידע שאני אמור למסור בדואר לאחר שאני מקבל טופס לבקשת מידע מהמכון או שזה לא קשור , בתודה מראש אמיר בריף

אמיר שלום,
1- אינני יכול לדעת את הסיבה מבלי לערוך בירור ספציפי.
2- במידה ותרצה בירור כזה תפנה אלי ישירות.
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
עו"ד דורון ויגלר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בר שלום, 1- לא. 2- לא ניתן לדעת. 3- נדיר ורק בשל טעות זה קורה. דרך המלך בדיקת כשירות ולאחר מכן קבלת רישיון. * במידה ותרצה הדרכה ספציפית או פגישת ייעוץ צור איתי קשר ישיר. בהצלחה, מנהל פורום המכון...
המשך תשובה