שלום, אם אני פותחת בר שכונתי, ובו אני מבשלת מדי פעם אך לא גובה תשלום על המזון (על המשקאות אני בוודאי גובה תשלום), האם אני צריכה להוציא רישיון של בית אוכל, או רק את הרישיונות הדרושים להגשת משקאות משכרים? אני אדגיש שוב שאני לא אגבה תשלום במידה וינתן אוכל... תודה רבה, ושבת שלום נעה
שלום נעה,
יש צורך ברישוי.
בברכה,
גיא חדי, עו״ד
חדי ושות׳, משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, דווקא בשותפות משפחתית ישנה חשיבות רבה לעריכת הסכם שותפות, שכן לעיתים קרובות הצדדים אינם מסדירים את היחסים העסקיים בין הצדדים, בשל יחסי האמון המשפחתיים. לכן חשוב לערוך הסכם יסודי ומפורט, שי...
המשך תשובה